Slavă Domnului pentru instruirea de vară din 2024 – instruirea semianuală iulie 2024, care are ca subiect „Să-L experimentăm, să-L savurăm și să-L exprimăm pe Cristos (1)”!
Cu toții vrem să fim cei care Îl experimentează pe Cristos, Îl savurează pe Cristos, și-L exprimă pe Cristos conform cu ceea ce Biblia ne spune.
In special în Noul Testament vedem cât de mult Cristos este pentru noi, credincioșii în Cristos.
El a venit pentru a fi viața noastră și totul al nostru. Slavă Domnului!
Savurați mai jos câteva articole din savurarea lui Cristos, cuvântul Domnului, și cuvântul sfânt pentru înviorarea de dimineață pe acest subiect. Versiunea în limba engleză se află aici.
1. Cristos ca fiind marea lumină, Cel care are autoritate, Medicul, Mirele, postavul nou și vinul nou
- Îl putem experimenta și savura pe Cristos ca fiind marea lumină până când strălucim ca soarele
- Domnul Isus a fost un om sub autoritate: El a avut autoritate și a vorbit cu autoritate
- Îl experimentăm și savurăm pe Cristos ca medicul nostru pentru a fi vindecați în duhul și sufletul nostru
- Cristos este Mirele nostru și noi suntem fiii odăii de nuntă (nuntașii) care devin mireasa Sa
- Cristos ca postavul nou devine haina noastră nouă prin credința noastră în El
- Îl bem pe Cristos ca vinul nostru nou în viața de biserică ca burduful proaspăt de astăzi
2. Cristos ca fiind Cel cu fapte guvernate ceresc, Păstorul nostru, odihna noastră și Semănătorul
- Prin credință, putem atinge virtutea umană a Domnului pentru a fi vindecați de scurgerea vieții
- Cristos ne păstorește să-L savurăm pe El, să bem Duhul și să umblăm pe cărările dreptății
- Domnul Isus ne păstorește în savurarea deplină a Sa în casa lui Dumnezeu
- Domnul Isus este odihna noastră: venim la El, luăm jugul Lui și găsim odihnă pentru sufletele noastre
- Cristos ca Semănător Se seamănă în inima noastră pentru a crește împreună cu noi pentru clădirea lui Dumnezeu
- Pilda semănătorului: Cristos își face domiciliul în inima noastră pentru clădirea lui Dumnezeu
3. Să facem discipoli din toate națiunile, botezându-i în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt
- Toată autoritatea în cer și pe pământ I-a fost dată lui Isus Cristos în înviere
- Mergem să facem discipoli din toate națiunile având autoritatea Domnului pentru a lega și dezlega
- Oamenii pocăiți sunt botezați în apă și în Duh pentru a deveni oamenii împărăției
- Ne pocăim pentru împărăție și suntem botezați pentru a fi cufundați în Dumnezeul Triunic
- Realitatea Trinității Divine pentru constituirea împărăției în Matei
- Facem discipoli din națiuni învățând noii credincioși economia lui Dumnezeu: Domnul este cu noi
4. Împărăția ca fiind supunerea răzvrătirii și ca fiind transfigurarea Domnului Isus
- Biserica permite autorității lui Dumnezeu să aibă o cale liberă și să învingă răzvrătirea lui Satan
- Să fim una cu Cristos pentru a stabili împărăția lui Dumnezeu și a împlini scopul lui Dumnezeu
- Împărăția lui Dumnezeu este puterea de a supune răzvrătirea și creșterea lui Cristos în noi
- Împărăția lui Dumnezeu este Cristos care crește în noi până când El este transfigurat în noi
- Experimentăm transfigurarea în viața de biserică, pierzându-ne viața-suflet pentru Domnul
- Suntem glorificați până când Domnul va fi transfigurat în noi la venirea Sa în împărăția Sa
5. Să-L savurăm pe Cristos ca realitate a jubileului noutestamentar
- Cristos a adus anul jubileului: eliberarea din sclavia păcatului și întoarcerea la Dumnezeu
- Să-L savurăm suficient pe Dumnezeu pentru a trăi în jubileu savurând libertate și odihnă
- Ilustrații ale jubileului: parabola bunului samaritean și a fiului risipitor
- Îl savurăm pe Cristos ca realitate a jubileului cu libertatea și binecuvântările sale
- Îl savurăm pe Cristos suficient pentru a fi eliberați din robie și pentru a-L avea pe Dumnezeu ca posesiunea noastră
- Avem trăirea jubileului și-L proclamăm pe Cristos ca jubileu
6. Cristos ca fiind Cuvântul lui Dumnezeu
- Cristos este Cuvântul lui Dumnezeu, Dumnezeul Triunic călător pe podul timpului – Ioan 1
- Cristos vorbește pentru Dumnezeu prin creația Sa pentru a-Și exprima caracteristicile divine
- Cristos vorbește pentru Dumnezeu în încarnare ca tabernaculul lui Dumnezeu, plin de har și realitate
- Cristos vorbește pentru Dumnezeu devenind Mielul lui Dumnezeu pentru a îndeplini răscumpărarea lui Dumnezeu
- Cristos vorbește pentru Dumnezeu devenind Duhul care unge pentru a ne transforma pentru clădirea lui Dumnezeu
- Cristos vorbește pentru Dumnezeu, fiind scara care Îl unește pe Dumnezeu cu omul pentru clădirea lui Dumnezeu
7. Pâinea vieții
- Domnul este pâinea vieții pe care să o mâncăm și să o digerăm pentru a fi constituiți cu El
- Trebuie să-L mâncăm continuu pe Cristos ca pâine a vieții pentru a trăi datorită Lui în fiecare zi
- Trebuie să mâncăm carnea Domnului și să bem sângele Lui pentru a avea viață în noi înșine
- Îl mâncăm pe Cristos ca pâine vie în Cuvântul Său, Îl digerăm și trăim datorită Lui
- Cristos a devenit Duhul dătător de viață și Cuvântul care să ne dea viață: putem să-L mâncăm!
- Îl savurăm zilnic pe Duhul dătător de viață în Cuvânt pentru a-L mânca pe Cristos ca pâine a vieții
8. Cristos ca fiind Sărbătoarea Corturilor și ca fiind Duhul care curge din credincioși ca râuri de apă vie
- Viața creștină este o viață de ospătare: de la Paște până la Sărbătoarea Corturilor
- Trăim în realitatea Sărbătorii Corturilor până când vom intra în odihna Noului Ierusalim
- Călătorii temporari pe pământ trăiesc viața altarului și a cortului în așteptarea Noului Ierusalim
- Cristos a devenit un Duh dătător de viață pentru a fi râuri de apă vie care curg în noi
- Cristos poate Trăi în noi ca Duh finalizat și noi putem rămâne în El
- Duhul ungător compus și Domnul Duh pentru transformarea noastră pentru Trupul lui Cristos
9. Cristos ca fiind învierea și bobul de grâu
- Trăim în duh pentru a savura Duhul ca realitatea lui Dumnezeu, a învierii și a Trupului
- Să fim în mod absolut în viața învierii, avându-L pe Cristosul înviat ca viața noastră
- Trăim prin viața divină și-L câștigăm pe Dumnezeul învierii pentru a trăi în înviere
- Suntem înnoiți fiind hrăniți cu rezerva proaspătă a vieții învierii
- Cristos ca bob de grâu a fost glorificat în învierea Sa pentru a fi lărgit
- Încorporarea divin-umană: casa Tatălui, vița Fiului și copilul Duhului
10. Gloria și glorificarea, așa cum sunt revelate în Evanghelia lui Ioan
- Suntem creați după chipul lui Dumnezeu și chemați prin goria Sa ca să-L exprimăm pe Dumnezeu în gloria Sa
- Suntem transformați și glorificați să fim Noul Ierusalim pentru a străluci gloria lui Dumnezeu
- Gloria lui Dumnezeu este implicată cu Cristos de la încarnarea Sa până la Noul Ierusalim
- Gloria și glorificarea Domnului Isus: El a fost glorificat în învierea Sa
- Renegăm sinele pentru unitatea în gloria divină pentru expresia corporativă a lui Dumnezeu
- Cristos este glorificat prin biserică, pentru ca Tatăl să fie glorificat prin Fiul
11. În casa Tatălui — să trăim în locul pregătit pentru noi prin moartea și învierea lui Cristos
- Credem întru Dumnezeu pentru a intra în Dumnezeu și a fi parte a bisericii – casa Tatălui
- Avem o poziție ca să intrăm în Dumnezeu: suntem locașuri în casa Tatălui
- Avem o poziție în Dumnezeu și în Trupul lui Cristos, trăind în duhul nostru astăzi
- Dumnezeu Triunic își face o locuință cu credincioșii pentru zidirea locuinței Sale
- Biserica este în Dumnezeu Tatăl: El este sursa unică, Inauguratorul și Inițiatorul unic
- Să vedem semnificația intrinsecă a trăirii în biserică în calitate de casa Tatălui
12. Trinitatea divină, Duhul lui Isus și împărăția lui Dumnezeu
- Dumnezeul Triunic a fost implicat în înălțarea lui Cristos și în turnarea Duhului
- Dumnezeu a obținut biserica prin propriul Său sânge – sângele omului-Dumnezeu încarnat
- Putem savura rezerva Duhului lui Isus în suferințele și persecuția noastră
- De ce fel de Duh suntem călăuziți? Duhul lui Isus este realitatea lui Isus!
- Bisericile produse prin propagarea lui Cristos sunt împărăția lui Dumnezeu pe pământ
- Luptăm bătălia pentru împărăția lui Dumnezeu, răspândirea lui Cristos ca viață în credincioși